Follow on Bloglovin

tirsdag den 12. juni 2012

My life right now.

Hej bloggen!


Undskyld undskyld undskyld for at det er så længe siden jeg sidst ha fået lavet et indlæg, men har simpelthen så travlt lige for tiden!

Jeg ved ikkke om i kan huske det indlæg jeg lagde ind om at få nye møbler og sådan??
Ja det er først sket nu, lid lang tid men i det mindste fik jeg det gjort, i får billeder imorgen regner jeg med, hvis ikke så mind mig gerne på det!!
Udover værelset har jeg købt en ny jakke, billeder kommer også imorgen!

Så er der også et andet indlæg hvor jeg havde skrevet at jeg fik at vide om jeg havde fået jobbet i Solo Concept, Jeg har fået det og arbejder meget, endnu en grund til at jeg ikke får blogget så meget, men det er godt med nogle penge på lommen, hvilket også er nødvendigt, nu hvor jeg skal til Italien men junior holdet!!

Udover værelset og arbejdet er der jo også en del lektier, desvære :-(
Har lige afleveret en lang matematik aflevering, som jeg forventer at få tilbage snart!!
Så har jeg også fået en dansk læseprøve tilbage- fik 7, to nationale test i geografi og fysik, lå på gennemsnittet i dem begge, så det er fint!
Udover det skal jeg imorgen lave matematik aflevering på 45 min. + skal lave en mere senere hen!
Så skal jeg lave engelsk stil på torsdag også oppe på skolen og så selvfølgelig også en tysk stil mandag, og som om det ikke var nok skal jeg også lave 2 RE, som er at jeg skal stå og snakke tysk i 3-5 min med 10 stikord ca....
Plus almindelige lektier... :-(

Jeg er også lige startet op til gymnastik igen, så det går min tid også med!

Men slevom jeg har så travlt vil jeg alligevel tage mig sammen til at få lavet flere indlæg her på bloggen, så jeg håber virkelig i vil blive fast læser!

Så har jeg også besluttet mig for at få lavet nogle "dagens outfit" så håber det er noget der ville vække interesse!

Jeg har også overvejet lidt at oprette en instagram, men så bliver det nok først efter skolen er sluttet!
Indtil videre, follow mig på Formspring og stil mig mange spørgsmål!
http://www.formspring.me/Majken97

Knus!!